Er jeg tilgitt?

Jeg kan først som sist bøye meg i støvet og si SORRY til alle mine trofaste lesere. Jeg har vært en slappfisk uten sidestykke for at jeg ikke har fått blogget på en god stund. Til mitt forsvar kan jeg ikke annet enn å si at det har vært en travel hverdag og mye som har skjedd den siste tiden både i jobbsammenheng og på hjemmefronten. Derfor har det også blitt utrolig lite blogging. 

Dette håper jeg på å kunne gjøre noe med og vil i tiden fremover legge opp flere blogger i forskjellige kategorier. Har også opplevd en god del den siste tiden og forrige uke ble blant annet BondeLAN 2012 arrangert og det til stor suksess. For min del ble det litt amputert LAN og hvor jeg ikke fikk deltatt like mye som jeg kunne ha tenkt meg. Med jobb for Gamereactor på dagtid og med at dama mi var på jobb med ambulansen på Steinkjer, så ble det litt vanskelig. 

Det er også mye å gjøre i Gamereactor for tiden og mange kunder som skal kontaktes. Synes den biten er spennende. Liker jo å snakke med folk og får alltid et godt forhold til de jeg snakker med. 

Av spill jeg spiller, går det selvsagt mye i Battlefield 3 og kan ikke få sagt hvor mye jeg digger spillet. Av andre spill som jeg for tiden nyter er Syndicate og The Darkness II. Begge spillene er i toppklasse og jeg liker de svært godt. I tillegg blir det også litt spilling av Resident Evil: Revelations på min 3DS. Så på spillfronten er det mye bra å kunne sette seg ned med. 

kveldene planlegger jeg også flere foredrag og kommer til å reise litt land og strand for å snakke om spill og hvorfor “Spill er sunt”. For spilling er nemlig det på mange områder. Selvsagt er det med spilling som med alt annet, man ikke skal overdrive, men finne den rette balansen. 

Hva har du bedrevet den siste tiden og har du opplevd å skuffe dine trofaste lesere med bloggtørke? 

Her er et filmklipp fra et av spillene jeg for tiden sitter med, nemlig Syndicate.

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Er jeg tilgitt?

  1. Har slitt med bloggtørke innimellom selv også:) Har vært mye syk med lungebetennelse og annet dritt. Ungene har også vært syk på omgang. Men nå skal jeg komme sterkt tilbake:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top