Søren meg mye å tenke på…gaming, jobb og familieliv…


 

Det beste er å være den man er, hjelpe der det trengs, være en god kjæreste, være tilgjengelig for barna på best mulig måte og sørge for at man generelt sett gjør en god jobb. Inn i mellom føler man også at alle vil ha en bit av en og da gjelder det å holde tungen rett i munnen og prøve å dele opp ytringene som kommer. 
 

I dag opplevde jeg noe spennende. I dag ble jeg oppringt av Bergens Tidende som ville snakke litt om gaming og barn noe jeg selvsagt ville dele mine erfaringer om. For er det noe jeg vet så er det nettopp om dette temaet. I tillegg touchet vi litt inn på Fornite og hvorfor det spillet har blitt så populært. Selv om jeg ikke spiller Fortnite selv så følger jeg med på når min sønn spiller det. I tillegg leser jeg en del om spillet og dynamikken i det. 
 

Nå er det ikke lenge til det blir helg og ser virkelig frem til det. Da skal jeg oppover til Snåsa for å hente hjem barna min og gud som jeg gleder meg til det. De betyr sykt mye for meg. De er det beste som har hendt meg på mange måter. I helga skal vi blant annet på gratis kino hos Studio Ottod og her skal det kjøres en film min sønn var med på å bestemme. Gleder meg sykt til det. 
 


 

De to siste dagene skulle jeg egentlig ha vært i Oslo på møter med spennende kunder gjennom jobben min. Dessverre fikk jeg ikke anledning for min kjæreste ble lagt inn på St. Olavs med kraftig epilepsianfall og da måtte jeg være hjemme og ta vare på barna. Et godt valg for det er veldig slitsomt for kjæresten min og spesielt tiden under anfalla og tiden etter. Da er det godt å vite at man er der for henne og barna. 
 

Det var sjefen min som reiste i stedet for meg og han klarte godt å ro i land de spennende møtene og nå er det bare å se fremover og sørge for at våre infoskjermløsning treffer markedene godt. 
 

I morgen bærer det til Falstadsenteret for å høre hvordan de opplever demoen vår av infoskjermløsningen. Er superspent på den biten og ser virkelig frem til å høre hvordan det har godt med bruken av den. I tillegg skal jeg på andre spennende møter også og tror at man kan få inn noe der jeg skal. Så da bærer det til den nordlige delen av Trøndelag igjen og gleder meg til det. 
 

Inn i mellom øktene får jeg også tid til å spille litt og den siste tiden har det gått i Cities Skyline, et spill jeg liker svært godt. Grafikken er fantastisk, detaljene er noe av det beste jeg har sett i et slikt bybyggespill i tillegg til et brutalt stort innhold med bygninger, kjøretøy, parker eller rettere sagt alt du kan drømme om å finne i en by. Spillet treffer meg bare mer og mer. Av andre spill jeg også spiller litt så er det Forza Horizon 4, Battlefield V, Pinball FX3 i tillegg til SimCity BuildIt, Township og de siste dagene 8 Pool-spillet som jeg blant annet spiller sammen med kjæresten og barna mine som utfordrer meg i einingen. I sistnevnte knuser de meg, men moro likevel. 

Hvordan går det med deg for tiden? Er det mye som skjer i rundt deg eller er det stille og rolig? Har du noen planer for dagene fremover?
 


 

#kino #studioottod #gaming #spilling #jobb #arbeid #familieliv #familie #tivoli #gamer #spill #citiesskylines #battlefieldv #forzahorizon4 #pinballfx3

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top