Vinn spill fra Microsoft på BondeLAN!

Reklame | Microsoft


 

Med stormskritt nærmer det seg BondeLAN og som er et av årets store arrangement på Snåsa. Den 17. til 20. februar arrangeres et av de eldste datapartyene i Norge og som et av de største i regionen. BondeLAN har hatt en spesiell tiltrekningskraft og deltakere fra alle Norges hjørner har satt sine ben innom LANets dører noe arrangøren selvsagt er veldig glad for.
 

Selv gleder jeg meg til årets utgave og som har fått tittelen The Last Adventure. Takket være de mange sponsorer så går det an å arrangere BondeLAN og en av de som har sponset årets utgave er Microsoft. De har sendt en liten haug med spill som skal deles ut til flinke og heldige deltakere. Som du kan se av bilde så ligger spillene Gears of War 4: Ultimate Collection, Forza Horizon 4 og sist men ikke minst PUBG hvor alle spillene selvsagt er til Xbox One og Windows 10. For det unike med Xbox One-spillene er at de også kan lastes ned og kjøres på PC noe jeg selv har satt meget stor pris på. 
 

Forza Horizon 4 er er fantastisk bilspill som jeg har hatt stor glede av og et spill som virkelig kicker. Som dere sikkert skjønner så spilles det på PCen og det med maks grafikk og alle detaljer slått på.
 

For at du skal kunne slå kloa i disse spillene så må du ta turen til BondeLAN og være med på konkurranser. Da kan det hende det er du som vinner disse fete premiene. 
 

Om du vil vite mer om spillene så ta turen innom Microsoft sin nettside
 

Kommer du på BondeLAN? Er det noen av disse spillene du kunne ha tenkt deg? 
 


 

#bondelan #microsoft #dataparty #premier #konkurranse #compo #gamer #gaming #games #game #spill #spilling #sosialt #Sosialgaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top