BondeLAN over for denne gangen!

BondeLAN 2016 er nå historie. Det har vært en unik opplevelse og for meg som har jobbet i så mange år for BondeLAN. Vi startet i det små og har opp igjennom mange år bygd opp merkenavnet BondeLAN. Helt i starten fikk vi nett fra satelitt og via en “parabol”. I dag går alt gjennom fiber og hvor NTE i mange år har vært vår hovedsponsor. Uten deres stabile nett har vi ikke klart å få til det vi har gjort og er selvsagt meget takknemlig for det. 
 

Dagene 23. til 27. februar har vært unike på mange måter og spesielt for en gamling som meg som får muligheten til å være med å bidra med det jeg har kunnet. Mine oppgaver har vært å holde noen enkle konkurranser og hvor jeg blant annet den første kvelden kjørte en mobilcompo med Floppy Bird på min Sony Xperia Z5 Premium. Det ble en meget populær compo og som samlet mange til dyst. Kvelden etter var det klart for den litt smertefulle “glatt som silke”-compoen. Det utroligste var at mange ville være med og hvor vi faktisk måtte trekke i mellom de som meldte seg på, selv om de visste at det ville bli smertefult. Glatt som silke kan beskrives som gaffateip + bare legger. Så da kan du tenke deg den videre handlingen. Ligger en video på dette på Youtube-kanalen min SpillPappa
 

Kvelden og natten etter var det klart for å kjøre Mario Kart 8-compo og gjett om det ble stemning. Faktisk samlet spillet utrolig mange deltakere og som fikk prøve seg. Ottar var uslåelig og knuste alle under denne konkurransen. For å si det slik, jeg var ikke hjemme før kl. 03:40 den natten. Den siste kvelden og natten ble det kjørt masse småcompoer ut i salen og det ble delt ut masse premier til flinke deltakere. Stemningen den siste kvelden var magisk. Til og med ble det slengt ut premier slik at alle kunne dra hjem fra BondeLAN med noe. Som om ikke det var nok, det ble en Mario Kart 8-compo igjen på Wii U til mange store glede. Nok en gang var det Ottar som kjørte best, men flere av deltakerne var gode og kjempet med nebb og klør for å ta rotta på Ottar. 

 

er altså BondeLAN 2016 over for denne gangen. Det har blitt kjørt ufattelig mange store og små compoer. Det har blitt delt utrolig mange premier. Jeg har selv vært i rundt og snakket med deltakere og hvor BondeLAN har fått utrolige gode kritikker for arrangementet. Med slike gode tilbakemeldinger får man en gnist til å fortsette videre med å gjøre BondeLAN enda bedre. Til neste år skal det bli enda flere underholdende compoer, enda flere compoer på mobil og nettbrett og hvor målet er å sette opp en egen komite som skal ta seg av denne underholdningen. BondeLAN skal tilbake til glansdagene sine hvor sprøe, smertefulle og underholdende compoer ble kjørt. Det er det som er kjennetegnet på BondeLAN. 
 

Hadde det ikke vært for våre sponsorer som NTE, Qpad, HyperX, Hyperion, Sparebank 1, Extra, Byggmakker, Asko, Turtle Beach, Speed-Link, Verbatim, Blizzard, ArozziSony Playstation, PlantronicsMicrosoft Xbox One, SF Norge, Nordic Game Supply, PR Nordic, Activision, Coop Obs, Bjørklund avd. Steinkjer, Clas Ohlson så hadde det ikke vært noe BondeLAN. Vi er evig takknemlige for støtten vi har fått til BondeLAN 2016. 
 

Neste år håper vi på BondeLAN 2017 i vinterferien på Snåsa og hvor det vil bli mange uforglemmelige opplevelser, underholdende innslag, massive kamper i spill som League of Legends, CS:GO, FIFA og med håper vi alle som deltok på BondeLAN dukker opp til neste år også. 

Tusen hjertelig takk til alle sammen for noen uforglemmelige dager for en gamling som meg!
 

 #bondelan #bondelan2016 #nte #spillpappa #compoer #konkurranser #compo #premier #spillmagasinet #spmgno #spmg

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top