Vinn Turtle Beach Grip 500 gaming mouse!

Da er det ikke mange timene til BondeLAN 2015 er historie, men før det skjer har undertegnede bestemt for å skape litt liv på datapartyet med å kjøre diverse konkurranser. Her vil det bli mulighet for å vinne litt av hvert blant annet denne nye gamingmusen fra Turtle Beach.

Grip 500 er navnet på gamingmusen og den kan du vinne om du tar turen på BondeLAN. Gleder meg allerede til å kjøre disse konkurransene.

Velkommen til BondeLAN på Snåsa Samfunnshus.

#bondelan #turtlebeach #gamingmouse #premie #prizes #vinn #konkurranser #competition #compo #dataparty #lan #gaming #gamer #ilovegaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top