Vinn denne fete gamingstolen!

Først så vil jeg på vegne av BondeLAN takke mine venner hos PCB.se Magnus og Sebastian for en meget fet premie som vi skal dele ut på årets BondeLAN. Dette er premie som undertegnede faktisk sikler en god del etter. Premien er en gamingstol fra det svenske selskapet Arozzi. Stolen ser meget komfortabel ut og hadde passet perfekt inn her på mitt gamingkontor. Så snille som vi i BondeLAN er, så gir vi en av deltakerne sjansen til å stikke av med denne lekre premien. 

Her er noen specs:

– Thick padded arm, seat and backrest.

– Ergonomic design.

– Synthetic PU leather for easy cleaning.

– 360 Degree Swivel Rotation.

– Adjustable height gas-spring.

– Tiltable seat with lock function*

– Lightweight construction for easy movement.

– Five twin wheel nylon casters.

Om du vil lese mer om stolen så kan du det HER!

BondeLAN åpner dørene 17. februar og holder det gående helt frem til lørdag 21. februar. Her vil det bli kjørt en rekke store og små konkurranser og hvor man kan vinne fete premier. På BondeLAN skal det være sosialt, underholdende og sist men ikke minst spennende. For man vet ikke helt hva som skjer til tider og det er nettopp dette som har gjort BondeLAN til et unikt populært dataparty.


#bondelan #arozzi #enzo #gamingstol #dataparty #gaming #snåsa #premie #prizes #gamer #gamingchair #pcgamer #konsollgamer #ilovegaming #spill #event #lan 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

14 thoughts on “Vinn denne fete gamingstolen!

  1. Den såg veldig go ut, håper å vinne den. Begynner å få vondt i ryggen av den eg har.

  2. Denne hadde vært helt perfekt for min gaming glade sønn. Hadde vært så moro å overraske han med den for den stolen han nå sitter i er hullete og totalt utslitt. Siden han tilbringer veldig mange timer i stolen sin,hadde det vært fantastisk med en god stol som ser bra ut. Mvh Gørill.

  3. Den hadde jo vært så perfekt å ha vunnet da.Er mange spilleglade folk her i huset som hadde satt stor pris på en slik gamingstol .

  4. Her i vår familie har vi nerdestatus,
    for PC har blitt vår daglige rus:)
    Dagen er ikke den samme uten,
    titter heller på skjermen enn ut ruten…
    Våre barn har oss dessverre smitta,
    så nå sitter vi også på skjermen å titta:)
    Surfer på nettet, drømmer oss bort,
    ser på klær eller bestiller konfirmasjonskort:)
    I den anledning jeg til dere rimer,
    og på denne tekst brukes ei timer:)
    Den yngste i flokken er konfirmant,
    og ønsker seg denne stolen om jeg vant:)
    Om jeg fikk denne enorme ære,
    vil hun dere evig takknemlig være;)
    Sender dere herved et heimsnekra dikt,
    og håper at dere hjerte faller for slikt;)

  5. Hadde vert flott med ny Gamingstol, lei av å sitte på en kjøkken stol hele dagen lang !

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top