Har du hørt om BondeLAN?

Ikke? Da kan jeg fortelle deg det at det er et av Norges beste LAN i følge utrolig mange gamere rundt omkring i landet. Gjennom mange år har BondeLAN vokst til å bli noe helt eget og annerledes. Dette har medført til at gjengen fra Snåsa med Patrick Ånonli i spissen igjen er i gang med planleggingen av et nytt LAN. For de av dere som håper på et BondeLAN i høstferien, så håper jeg dere ikke blir altfor skuffet. For det blir ikke noe LAN i høstferien, men om vi snakker om vinterferien neste år, så vil et stort, annereledes og underholdende LAN arrangeres.



27. oktober
lanseres et nytt stort spill som du garantert har fått med deg tittelen på etter uttallige med blogger om det her hos meg. Battlefield 3 er spillet og dette tror BondeLAN-gjengen at det blir så stort at det må gjøres noe spesielt med. I samarbeid med Electronic Arts og DICE vil BondeLAN faktisk arrangere NM (Norgesmesterskap) i Battlefield 3 og det skjer fra den 23. til 27. februar neste år. Stedet er Gronghallen og der vil det bli plass for flere hundre gamere samlet under et tak.

Allerede nå er det mange som gleder seg og kjenner jeg crewet rett så jobbes det nå på spreng med å planlegge dette LAN-et som kan bli det beste som er blitt arrangert av gjengen fra Snåsa og omegn. Selvsagt skal det til utrolig mye planlegging, mer enn det folk tror for at et LAN skal bli så bra som mulig. Selv har jeg mange års erfaring og det har blitt en del kvelds og nattarbeid med å få endene til å møtes for et slikt arrangement.

om ikke mange dagene presenteres den “nye” BondeLAN-nettsiden og her kan du lese litt om det kommende arrangementet, forhåndsbestille deg plass samt oppdatere deg på hva som skal skje under LAN-et. Så er du en gamer og som gjerne vil bli med på noe annerledes, underholdende og sosialt, så ta turen til Grong den 23. til 27. februar neste år. Da ønskes du velkommen av crewet og til BondeLAN – NM i Battlefield 3!

Om du søker på BondeLAN i google så finner du utrolig mye om arrangementet…

Har du deltatt på LAN før og har du noen opplevelser hvor flere gamere har samlet seg om et arrangement? Hva er din beste opplevelse i LAN-sammenheng?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Har du hørt om BondeLAN?

  1. Du vet jeg kommer;) beste LAN ever!!!! Det jeg liker aller best er den brede aldersgrensen og hvor likesinnet alle er;) de som ikke har vært der, de går glipp av årets happening!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top