BondeLAN med ny nettside – 23. til 27. februar!

REKLAME:

Er det noe jeg gleder meg stort til år etter år så er det BondeLAN. Okei, jeg er 43 år og oppleves nok for mange foreldre som barnslig som nettopp gleder som et lite barn til et dataparty. Men slik er jeg og kommer alltid til å være barnslig i følge mange. Jeg er den jeg er og da får det bare bli slik. En aktiv gamer rett og slett. 

BondeLAN er som mange av dere vet det eldste og største datapartyet i Nord-Trøndelag og har vært det i en årrekke. Mange kommer fra alle landets kroker for å delta og hvor datapartyet har fått en fast plass i hjertet til mange. BondeLAN er et unikt dataparty. På lik linje som vi prøver å underholde våre deltakere på best mulig måte med humoristiske innslag, så satser vi også beinhardt på selve konkurransen i de forskjellige spillene. Det vil se spill som Counter-Strike: Global Offensive, LoL, Minecraft pluss en rekke andre spill. 

BondeLAN har alltid vært i førersetet her og hvor mange kjente gamere opp i gjennom årene har skrytt av datapartyet her i lille Snåsa. Dette gir selvsagt gnist til alle de som er med og bidrar for at BondeLAN eksisterer. Uten dem hadde det ikke vært noe BondeLAN. Den samme skryten skal våre sponsorer også har og uten dem så hadde det heller ikke vært noe BondeLAN. 

Nylig lanserte vi en helt fersk nettside. Denne nettsiden har blitt mye mer pro i forhold til våre andre utgaver som har versert opp igjennom årene. Nå håper vi at alle som mulig vil finne sin besøkelsestid og finner den infoen de er ute etter. 

Jeg skal selv være med å arrangere diverse konkurranser på årets BondeLAN og skal selvsagt dele ut mange fete premier. BondeLAN er blitt liksom livet mitt og som jeg selv synes er moro å drive med.
 

Datapartyet går av stabelen 23. til 27. februar her på Snåsa og vi gleder oss til å få besøk av alle dere flinke gamere fra landets krinkel og kroker. Dette skal bli så moro!

Velkommen skal dere være alle sammen!

#bondelan #dataparty #sosialt #spillmagasinet #spmgno #snåsa #nedtelling #nynettside

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top