Amerika for mine hjul!

I alle fall om ikke lenge. Da ligger Amerika for mine hjul og hvor jeg kan cruise rundt fra storby til storby. Det skal bli herlig. Selvsagt blir det ikke bare bare heller og med en svær doning med verdifull last må jeg kjøre forsiktig slik at jeg ikke ødelegger vogntoget og varene som skal fraktes. Jeg gleder meg til er American Truck Simulator.
 

Spillet utvikles av SCS Software, det vil si den samme gjengen som står bak den populære serien med Euro Truck Simulator. Selv har jeg en del timer med Euro Truck Simulator og Euro Truck Simulator 2. Spesielt sistnevnte har jeg kjørt en god del og digger spillet. 

I American Truck Simulator får jeg oppleve de mest legendariske amerikanske lastebiler og levere ulike last over hele USA. Spillet tar meg med på en reise gjennom herlig variert og typisk amerikansk landskap med anerkjente landemerker rundt omkring i USA. Spillmekanikken i spillet er basert på samme grafikkmotor som i Euro Truck Simulator 2, og har blitt utvidet med nye funksjoner som vil skape en fet spillopplevelse for meg.

American Truck Simulator ser rett og slett digg ut og jeg gleder meg så inn i granskogen til spillet lanseres til PC den 5. februar. Faktisk er det under en måned til spillet dukker opp. 

Spiller du Euro Truck Simulator 2? Gleder du deg til American Truck Simulator? 

#scssoftware #eurotrucksimulator #eurotrucksimulator2 #usa #godtspill #gamer #pcgamer #americantrucksimulator

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top