Nytt gratis spill til iPad, iPod og iPhone!



Ubisoft
er en stor spillutvikler og som for meg har betydd utrolig mye. Gjennom mange år har jeg hatt gleden av å spille spill som The Settlers, Assassin’s Creed, Far Cry, Rayman samt en rekke andre store og små spill. I dag fikk jeg vite at Ubisoft har sendt ut et nytt spill til iPad, iPod og iPhone og det er puzzlespillet Monster Burner. Jeg har lagt inn spillet på både iPad og iPod og gleder meg til å få testet det skikkelig i kveld. Et spill som jeg kommer til å digge og hvor jeg garantert kommer til å bli hekta på.



The Morglins are invading! Only you can stop them with your fingers of fire! 
In this fast-paced action puzzle, you’ll cast fire spells as you face ever-more dangerous monsters in castles, snow storms, ghost-infested cemeteries and more.

Synes du spillet så interessant ut og bruker du å benytte deg av å laste ned spill som er gratis?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top