SimCity i flammer!

Selv om det er lenge til spillet dukker opp, så går tiden litt fortere med at Maxis og Electronic Arts jevnlig kommer med klipp fra spillet. I dette klippet kan du se SimCity omkranset i flammer, eller rettere sagt, du kan se hvordan en brann i byen starter, spres og påvirker omgivelsene. Om du ikke har en brannstasjon i nærheten, går det ikke lange stunden før byen er rasert og lagt i ruiner. Derfor er det viktig å følge med og spesielt om noen av innbygerne dine ha flyttet ut av byninger. For disse forladte bygningene begynner å brenne mye kjappere enn andre bygninger og da må du som styrer byen følge opp og sørge for at branndekningen er akseptabel og at ikke branner kan spre seg like raskt.

ser jeg frem til 2013 og når spillet slippes for deg og meg. Herlig med masse oppdateringer fra spillet og her gjør Maxis og EA en god jobb.

Ser du frem til spillet og hva gleder du deg mest til med SimCity?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “SimCity i flammer!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top