Defiance – Spennende action spill!



Actionspill
popper opp som paddehatter og et spill som jeg synes ser spennende ut er Defianse. Spillet er et MMO-spill og som kun koster å kjøpe og ikke å spille. Det som gjør at jeg synes det ser spennende ut er kjøretøyene, omgivelsene og stemningen som blir å finne i spillet. Det er Trion Worlds som lager det og vil dukke opp i spillbutikkene i løpet av året. Selv håper jeg på å kunne få spilt det til PC når den tid kommer. I tillegg til PC kommer det også til konsoll. 

Her er en beskrivelse av klippet nedenfor;
This teaser video gives you a sense of the wild world of Defiance, including ark hunters, vehicles, an arkfall, and hellbugs. The full length trailer is coming soon. Preorder Defiance now for awesome in-game rewards and access to limited run exclusives! 

Les mer om spillet på Gamereactor.no


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top