Hva skal man gjøre?

Å skifte beite er spennende, spesielt når man ikke vet hva som venter. Jeg har jobbet i spillbransjen i over 14 år. Det har vært en tid fylt med innholdsrike opplevelser. Jeg har blitt kjent med ufattelig mange flinke mennesker og fått et unikt kontaktnettverk. Å ikke vite hva man skal bruke tiden på fremover er i aller høyeste grad spennende. Denne uken har jeg flere telefonsamtaler som venter og som forhåpentligvis vil bringe litt mer klarhet i hva arbeidsdagene utover høsten skal fylles med. 

Jeg har flere telefondates og det gleder meg stort. Allerede i morgen tidlig har jeg Skypedate med en stor aktør her i Norge. Så går det fortløpende med telefonsamtaler. Mange har spurt meg hva jeg ønsker å drive med i tiden fremover og jeg har svart at jeg ønsker å jobbe innenfor spillbransjen i en eller annen form. Jeg er også veldig gira på spillutvikling og spesielt det å jobbe som mentor har vært veldig givende. 

Hva som skjer og hva jeg skal jobbe med i tiden fremover er altså meget spennende. Det jeg vet er at jeg har mye å gi spesielt med mine kunnskaper i spillbransjen. Så hva som skjer vil kun tiden vise. 

Har du noen gang vært i slik situasjon at du ikke helt hva du skal gjøre?


Herlige tider med full fart på stranden…

#strand #strandliv #xboxone #jobb #spenning #gamer #lovegaming #pcgamer #gamerontour #sommer #sommerferie #jobbsøking #populær #sol #solnedgang #sponsetav #intel #gigabyte #kingston #hyperx #benq #coolermaster #qpad #sony 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Hva skal man gjøre?

  1. Hei Bernt 🙂 Eg synes det er kult av deg å dele livet ditt via ein blogg på denne måten. “Jeg har jobbet i spillbransjen i over 14 år” vil det tilsi at du spiller eller at du er med i selve designet ? Det kan bli trivelig å bli bedre kjent med deg 🙂 Btw sorry for kleine/upassende spørsmål både her og i kommende Q&A –> (stellan)

  2. Hellfire33: Hei Knut-Reidar 🙂 Herlig at du synes det 🙂 Prøver å skrive om litt av hvert som opptar meg, men gaming er nok mye av gjennomgangstonen 😉

    Jeg har vært en del av spillbransjen gjennom flere medier. Det vil si, jeg har jobbet i Gamereactor i over 15 år, i tillegg har jeg arrangert masse gamingevents rundt omkring i Norge. Mentor for spillutviklere samt vært med i ideeskapningen av spill. Har også foredraget Spil er sunt som jeg drar land og strand i rundt med.

    Det hadde vært moro og møtt deg Knut-Reidar. Skal du til Oslo noen gang så kan vi treffes da eller når jeg evt. kommer en tur til Bergen 🙂

    Shit, la merke til spørsmålene og gruer meg som en hund til å svare der, men skal gjøre så godt jeg kan. Takler slikt 😉 Har opplevd verre 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top