Hvilke spill kommer i uke 44?

Da var en ny uke gått. Vi er inne i uke 44. Det har blitt kaldere, snøen har kommet til Snåsa og nå ser jeg frem til en ny uke med mange spill på tur. Med kulden har man også litt mer unnskyldning til å kunne sitte inne og spille. Det er bra med tanke på så mange store spill som kommer ut i mot jul. Forrige uke fikk jeg servert tre spill som jeg gledet meg til og som selvsagt har innfridd til de store gullmedaljer. 

Her er i alle fall listen med spill som slippes og det fra datoen 29. oktober og til 4. november;

Disney Princess: My Fairytale Adventure (3DS/Wii/PC)

Just Dance: Disney Party (Wii/X360)

Assassin’s Creed III (PS3/X360)

Sports Champions 2 (PS3)

Just Dance: Disney Party (X360)

Need for Speed Most Wanted (2012) (PS3/X360/PC)

Cabela’s Dangerous Hunts 2013 (PS3/X360/Wii)

Pro Evolution Soccer 2013 (PSP/PS2)

Transformers Prime (3DS/DS/Wii)

WWE ’13 (PS3/X360)

Thundercats (DS)

Football Manager 2013 (PC)

Dragon Ball Z: Budokai HD Collection (PS3/X360)

Train Simulator 2013 (PC)

Nike+ Kinect Training (X360)

Assassin’s Creed III: Liberation (PSV)

Emergency 2013 (PC)

Pippi Langstrømpe (3DS)

Silent Hill: Book of Memories (PSV)

Denne uken er det langt flere spill som slippes enn forrige uke og her er det flere spill som jeg synes virker spennende. 

Var det noen spille her som du synes så spennende ut? 


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top