Farlig med jordskjelv!



Selv
om mange er redd jordskjelv, noe jeg selvsagt også har stor respekt for, så skal jeg ærlig innrømme å si at jeg gleder meg mye til Battlefield 3 kommende tilleggspakke dukker opp, nemlig Aftermath. Her får du oppleve hvor store de enorme ødeleggelsene kan være når et kraftig jordskjelv inntreffer. Nylig var Gamereactors Gillen McAllister på farten med et nytt intervju og denne gangen får vi høre Craig Mcleod fortelle om Battlefield 3 kommende tilleggspakke som blir lansert i begynnelsen av desember. Jeg gleder meg og regner med det er flere som gjør det.

Gleder du deg til Aftermath og spiller du Battlefield 3?  

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Farlig med jordskjelv!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top