La den digitale bonden i dag slippe løs


 

Farming Simulator er en av de meste populære spillserier verden over og har solgt titalls millioner eksemplarer. Nå er snart et nytt spill ute i denne serien og hva er vel mer naturlig enn å kunne presentere en helt ny trailer fra Faming Simulator 17. 
 

Jeg innrømmer mer enn gjerne å ha spilt denne spillserien en god del og nå gleder jeg meg til Farming Simulator 17. Den digitale bonden i meg skal på nytt slippes løs og jeg gleder meg til dette. 
 

Farming Simulator 17 lover godt og vil gi oss mer av det gode. Grafikken har også fått skikkelig ansiktsløftning og nå håper jeg inderlig at fysikkmotoren har fått det samme. For fysikken i de tidligere spillene har ikke vært all verden så nå håper jeg inderlig at dette også blir fikset. Det unike med disse spillene er hvordan utvikleren Giants Software legger til rette for modding. Det vil si at hvem som helst kan lage mods til spillet og dette gjør at spillet i sin helhet får lang levetid med at det hele tiden dukker opp nye ting i spillet.
 

25. oktober er det bestemt at spillet skal lanseres og da til Playstation 4, Xbox One og PC. 
 

Er det flere som gleder seg til Farming Simulator 17?
 

#farmingsimualtor17 #giantssoftware #focushomeentertainment #spill #gamer #gaming #game #games

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top