Giveaways, konkurranser, masse premier og kake. Elkjøp feirer 60 år!

 

Hva gjør du den 26. mars? Om du ennå ikke har lagt noen planer og befinner deg i nærheten av Elkjøp Amfi Steinkjer. Da bør du virkelig følge med nå. For den 26. mars kommer undertegnede tilbake til Elkjøp for å arrangere ett nytt arrangement med gaming i fokus. Før jul i fjor kjørte vi ett lignende arrangement og som ble veldig populært, men denne gangen slår vi enda mer på stortromma. I sammenheng med at Elkjøp feirer 60 år vil jeg sammen med gjengen på Steinkjer sørge for en underholdende dag hvor man kan vinne og få masse ting og tang, spise god kake samt oppleve en rekke meget gode tilbud verdig en 60 års jubilant.

 

 

Selvsagt vil jeg ta med meg gamingmerket SureFire på dette og dele ut masse flotte premier. Her kan du vinne alt fra headset, tastaturer, gamingmuser med mer. I tillegg vil det tilkomme enda flere premier av ulike slag hvor Elkjøp selv vil sponse. Som om ikke det er nok, Elkjøp kommer også til å kjøre giveaways pluss servere kake til alle som kommer. Vi vil kjøre FIFA-konkurranse som seg hør og bør i en sådan setting. I tillegg vil det blir mulighet for å konkurrere i andre spill slik som Mario Kart 8 Deluxe samt spille Flåklypa Grand Prix på Nintendo Switch.

 

 

Det legges også opp til Quiz med flotte premier og kanskje blir det mulighet for konkurranser på mobile enheter. Fra butikken åpner kl. 10 lørdag 26. mars. Frem til kl. 17:00 vil jeg med SureFire Gaming være der og hvor du får blitt med på denne store feiringen av Elkjøp – 60 år. Du vet ikke hva du går glipp av om du ikke kommer. Kanskje er det du som stikker av med de gjeveste premiene, får tak i flotte giveaways eller spist kake. Dette skal bli helt fantastisk og vi gleder oss stort alle som en.

 

 

Velkommen til en innholdsrik dag på Elkjøp Amfi Steinkjer lørdag 26. mars fra kl. 10:00!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top