Sonic & All-Stars Racing Transformed – et nytt barnespill på tur!

Et av de spillene jeg og familien min har spilt en god del av er Sonic & All-Stars Racing. Gjett om jubelen ble stor nå når vi fikk vite at det kommer mer og denne gangen forvandler kjøretøyene seg fra å være en bil til båt og fly. Klippet nedenfor viser oss dette og jeg vet ikke hvor mange ganger klippet har blitt sett, men det er mange. Om man skal sammenligne spillet etter noe så må det være Mario Kart. For i Sonic & All-Stars Racing Transformed vil det som vanlig være mulig å ta ut motstanderne med diverse våpen. Det gjelder å planlegge løpetne slik at man bruker “power ups” til rett tid.

Det andre som vi likte godt med det første spillet var muligheten til å spille flere samtidig på samme skjerm. Dette var veldig moro og skapte en del artige situasjoner. Savner flere slike spill med disse mulighetene. Så hvorfor lager ikke flere spillutviklere spill med splitscreen slik at vi skal spille opp til fire personer samtidig? Det er jo det som skaper sosial spilling. 

Sonic & All-Stars Racing Transformed lages av SEGA og det vil komme for salg før jul noe vi selvsagt gleder oss stort til. 



Dette er hva det hele handler om:

Sonic & All-Stars Racing Transformed also sees the popular All-Star moves return with a brand new mechanic allowing your All-Star bar to power up faster if you race daringly and stylishly.  An all new fair weapon system ensures that weapons fired at your vehicle can either be blocked or evaded once you have gained the skills to do so, making each race a unique and exhilarating experience whether it?s on water, in the air or on land.  Old rivalries can be settled and new track records set in the enhanced online multiplayer mode, whilst the Grand Prix mode and competitive Battle Arenas will prove that Sonic & All-Stars Racing Transformed is certainly set to change the rules of the race.


Jeg gleder meg, gjør du? Har du spilt det første spillet?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top