Hvem drømmer om å cruise rundt i Hong Kong?

 

Okei, kanskje ikke det jeg drømmer mest om, men skulle jeg få muligheten så ville jeg definitivt ha tenkt meg det. I september 2022 vil vi nemlig får sjansen. Da selvsagt om du er interessert i bilspill noe jeg selvsagt er. helt siden jeg fikk kloa i Pitstop til Commodore 64 har jeg vært infernalsk hekta på bilspill. En bilspillserie som jeg har fulgt med i tykt og tynt er Test Drive. Denne spillserien kom med sitt første spill i 1987. Det er mange år siden det og mye har skjedd siden da. 

 

Nå har det nylig blitt annonsert et helt nytt Test Drive-spill og som denne gangen tar oss med til øyen med metropolen Hong Kong. Gud som jeg gleder meg. Visste du forresten at før Forza Horizon-serien ble lansert, så var det Test Drive Unlimited som var kongen på veien? Jepp, det var nettopp dette spillet som dannet grunnlaget for spill som f.eks. Forza Horizon. Jeg har alltid likt det å kunne kjøre litt hvor man måtte ønske uten å være bundet til baner hele tiden. Frihet i bilspill er noe som stadig flere og flere utviklere har blitt fristet til å servere oss stadig mer kresne gamere. 

 

Det nye Test Drive Unlimited har fått den videre tittelen Solar Crown og hvor spillet planlegges å lanseres september 2022. Selv om jeg ikke vet så altfor mye om det kommende spillet så tror jeg det kommer til å være litt tro mo de tidligere spillene i serien hvor man bygger seg opp sakte men sikkert med å kjøre løp, bli populær, skaffe seg bolig og sist men ikke minst bli kongen på veien. Uansett, spillet ser bra ut og jeg gleder meg til å cruise rundt i Hong Kong. Gjør du? 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top