Populært på min TikTok-kanal!

 

Det er moro å se at de videoklipp jeg legger opp på min TikTok-kanal blir populære. Selv om jeg ikke er så stor på TikTok så hender det inn i mellom om at videoen mine plutselig blir virale og treffer godt. Gaming er jo noe som har opptatt meg siden jeg var en liten pjokk. Helt siden jeg fikk min aller første spillkonsoll (Commodore 64) og frem til i dag har jeg vært bitt av gamingbasillen. Det finnes så mange bra spill der ute og som fanger meg. I det siste er det flere spill som har klart denne bragden.

 

Spillene som virkelig har fått kjørt meg og PCen min godt er blant annet Call of Duty Black Ops: Cold War, Battlefield V, Sniper Ghost Warrior Contracts 2, Necromunda: Hired Gun, Pinball FX3, Euro Truck Simulator 2, Til Nord, Transport Fever 2 og sist men ikke minst American Truck Simulator. Spiller også andre spill, men det er disse som nå har fått kjærlig omsorg av meg den siste tiden med videoklipp.

 

Å si at jeg er stor på TikTok er nok å ta veldig godt i, men jeg vokser jevnt og trutt for hver dag. Dette er også gnisten til å fortsette å lage videoer samt presentere klipp ut i fra mine opplevelser. Inn i mellom dukker det også opp noen unboxingvideoer hvor jeg presenterer nye produkter som jeg blant annet tester ut for dere lesere.

 

Tiden fremover har jeg tenkte og prøve med Nintendo Switch videoer for å se om disse kan slå an. Gleder meg stort til dette prosjektet.

 

Nedenfor ser dere noen tall fra ca. en måned bakover i tid og frem til i dag. For meg er det hyggelige tall hvor jeg nå håper det fortsetter slik i tiden fremover også. Uansett, du er hjertelig velkommen innom min TikTok-kanal og håper det er noe du liker der. 

 

 

Er du på TikTok og hva liker du å se mest på? Lager du TikTok-videoer og legger ut? Hva er din TikTok-kanal?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top