NørdPod – Gaming og Popkultur Podcast med giveaway!

 

Er det noe svært mange for tiden bruker litt av tiden sin på så er det å høre på podcaster. Her finner man podcaster som tar for seg all verdens av temaer og om ikke lenge dukker en ny podcast opp. Podcasten jeg anbefaler deg å følge med på er NørdPod og som omhandler gaming og popkultur. Her vil man gjennom seks kommende epsioder tar for seg litt av hvert og hvor det i hver episode vil gå an å vinne fete premier fra SureFire. 

 

Hva skjer når du setter en spillutviklingslærer, en BL-forfatter/cosplay-messe arrangør, og en medieprodusent sammen? Jo, du får NørdPod, en gaming- og popkultur podcast + radio program, masse giveaways, og 6 episoder med fantastiske gjester som på ulike vis befinner seg bak og på scenen innen gaming og andre fantastiske fritidsinteresser i Norge! Dungeons & Dragons, Cosplay, Kpop, Gaming, Manga, Anime, og mer!

 

Hver fredag kl 18:00 fra 8.Juli på RADIO Trøndelag (første 30min), YouTube (hele), og andre podcast platformer (hele) fram til Torucon main event som går av stabelen 13. til 14. august på Clarion Hotel i Trondheim. 

 

NørdPod er et samarbeidsprosjekt mellom Torucon, RADIO Trøndelag, Namdal Folkehøgskole, og Jotunheim E-sport.

Sponset av SureFire Gaming (Powered by Verbatim).

 

Host: Niels Pálmi Skovsgård Jónsson, Chansin Henriksen, og Caroline Olsen.
Producer: Chansin Henriksen
Tekniker: Jonas Grannes
Musikk: HellKey Music

 

Den aller første episoden av NørdPod kan du altså høre hver fredag på Radio Trøndelag (kl 18:00) og hvor det også blir lagt opp på Youtube pluss via andre kanaler. I første episode er det giveaway på Gaming Bunker HDD og Condor Claw gamingmus. Produktene er sponset av SureFire. Dette må du ikke gå glipp av. Kanskje er det du som stikker av med disse fete premiene. 

 

Jeg har også fått spørsmål om å bidra noe jeg synes er smigrende. Artig å kunne dele mine erfaringer fra spillverdens og hvordan det er å arrangere gamingevents. 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top