American Truck Simulator med nye stater!

 

Et spill jeg liker svært godt er American Truck Simulator fra SCS Software. Sammen med Euro Truck Simulator 2 har jeg en del timer foran skjermen. Det unike med disse spillene er moddefunksjonene hvor moddere verden rundt bidrar til nye ting og tang til spillet. Dette gjør spillene levende og veldig varierte. Valget på hvordan du vil pimpe ditt vogntog er opp til deg. Med “nesten” millionvis av muligheter så kan ikke dette bli annet enn bra.

 

 

I det siste har stadig flere tilleggspakker blitt lansert til dette geniale og herlige spillet. Selv om jeg for tiden spiller en del Grid når jeg har muligheten, så ser jeg at jeg nå må sette av tid til American Truck Simulator etter disse siste oppdateringer. Spill som dette og Euro Truck Simulator er for meg terapispill, spesielt når man sitter med f.eks. Battlefield V, Battlefield 1, Grid og sist men ikke minst Pinball FX3. Greit med litt “rolige” spill inn i mellom selv om det til tider kan være litt stresset spesielt om trafikken er stor eller at man har altfor stor fart inn mot en brå kurve. Da er det ikke fritt frem for at svetten pipler i pannen. 

 

 

Jeg har alltid hatt sansen for Euro Truck-serien og derfor var det nærliggende å få tak i American Truck Simulator som er et knakende godt spill som jeg anbefaler på det sterkeste. Det herlige med spillet er alle mods som blir lagd pluss de tilleggene som utvikleren SCS Software hele tiden kommer med. Dette gir spillet ekstra lang holdbarhet. 

 

 

Her er et par trailere fra de siste tilleggene som har dukket opp til American Truck Simulator. Ikke annet enn å kose seg og nyte.

 

Spiller du Euro Truck Simulator 2 eller American Truck Simulator eller begge deler for den saks skyld? 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top