Metal med Amaranthe – Strong!

Bildet er hentet fra deres nettside.

En av de sjangerne innenfor musikk jeg hører mest på er uten tvil Metal. Det finnes så utrolig mange gode band og artister under det segmentet. Ett av landene som virkelig er store der er Sverige. Her finner vi utrolig mange gode Metalband som virkelig har blitt populære. I dette store mangfoldet i vårt naboland finner du et av bandene som jeg elsker. Det er Amaranthe. De har fra før av gitt ut seks album hvor det siste ble lansert den 2. oktober 2020. Det het Manifest. Pr. i dag består Amaranthe av bandmedlemmene Olof Mörck, Elize Ryd, Morten Løwe Sørensen, Johan Andreassen og Nils Molin. 

 

En av låtene jeg hører mye på er Strong og som var med i deres siste album Manifest. En herlig låt som kan gi litt motivasjon til alle og enhver. Her er litt av teksten; “I know I made a lot of mistakes. I know I’m not perfect in any way”. Selv er jeg ikke perfekt, men prøver så godt jeg kan med det jeg har til rådighet og evner til. 

 

 

På metalfestivalen Sabaton Open Air som går av stabelen i Falun den 3. til 6. august skal jeg med SureFire sammen med Team ProPain og AMRAP Clothes kjøre diverse aktiviteter innenfor gaming. På menyen står blant annet spill som Minecraft og Forza Horizon 5. I sistnevnte spill skal vi blant annet avduke en helt ny bil som skal få kjørt seg. Med denne bilen vil det blant annet bli kjørt diverse konkurranser og hvor premiene selvsagt sponses av SureFire. 

 

Har også et håp om at jeg får møtt gjengen i Amaranthe og kanskje også sponset de med noen SureFire-produkter, men det får tiden vise. Dette her skal bli helt magisk og jeg gleder meg stort. 

 

Skal du på musikkfestivaler i sommer og i så fall hvilke? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top