Sabaton: 82nd All The Way!

 

En av mine favorittband for tiden er uten tvil Sabaton. Dette svenske metalbandet ble stiftet i 1999 og har siden da gitt en rekke album. Sangtekstene deres er inspirert av første og andre verdenskrig. En av låtene som virkelig har fått kjørt seg både når jeg spiller litt og skriver tekster for store gullmedaljer er 82nd All The Way. Denne låten er halt magisk og synes den er utrolig fengende. Ett annet favorittband i denne sjangeren er Amaranthe som også har denne låten. Begge låter er rett og slett fantastiske. 

 

3. til 5. august er jeg å finne på Sabaton Open Air med SureFire sammen med Team ProPain og AMRAP Clothes. Her skal vi blant annet sørge for at besøkende får oppleve gaming på høyt nivå hvor det blir Minecraft og sist men ikke minst Forza Horizon 5-kjøring. Det beste av alt, vi kommer til å dele ut premier og kjøre diverse konkurranser i disse spillene. Under Sabaton Open Air håper jeg på å treffe både Sabaton og Amaranthe som begge er å finne på musikkfestivalen som altså går av stabelen 3.-6. august i Falun. 

 

Hva synes du om denne låten? Hvilken favorittsjanger har du innenfor musikkverden?  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top