Ingen skal komme å si at dette IKKE ser bra ut!



Gud
, som jeg sikler stort nå. Har sett et filmklipp fra Cryteks CryEngine 3 og gud som jeg gleder meg til å se denne grafikkmotoren i bruk. Spillet som presenteres med denne grafikken er det kommende Crysis 3. Det ser sinnsykt bra ut og med en grafisk detaljgrad som ingen kan tenke seg. Alt beveger seg og ser levende ut. Skogen, midt i New York ser ut som en tropisk regnskog med det som hører til og alt lever og ånder i spillet. Med slike beskrivelser har du for lengst fanget opp at jeg er og blir en grafikkhore. Elsker alt av fet grafikk, detaljer som kan ta pusten av selv den mest ivrigste gameren og som setter deg i en slik stemning at du ikke kan tro det er mulig.

Nettopp dette ser det ut til at utvikleren Crytek nå er i gang med med deres CryEngine 3 som blir å finne i Crysis 3. Helrått og nesten ikke til å tro at det er mulig for å si det mildt. Selvsagt krever det en monster gamingPC for å kunne ta del i herligheten som fremvises på skjermen, men har du det, ja så får du oppleve en kunst i spillsammenheng som ikke kan beskrives uten at man selv ser det med det blotte øyet.

Cryteks egne ord om hva Crysis 3 handler om;

Den prisbelønte utvikleren Crytek er tilbake med Crysis 3, det første store skytespillet i 2013! Kast deg ut i kampene som Prophet, en nanodraktsoldat som prøver å finne tilbake til sin egen menneskelighet og ta en grusom hevn. Tilpass deg med snikeferdighetene og beskyttelsesegenskapene til den unike nanodrakten mens du kjemper mot de sju underverkene i New Yorks Liberty Dome. Bruk den helt nye, høyteknologiske buen og våpen fra andre kloder for å jakte på både mennesker og romvesener. Avdekk sannheten bak dødsfallet til laget ditt mens du gjenerobrer makten for menneskene i en spennende historie full av overraskelser. Crysis 3 er det ypperste innen sandkasseskytespill, laget med den fantastiske grafikken som bare Crytek og den nyeste versjonen av CryENGINE kan levere. Evaluer, tilpass deg og angrip fra våren 2013.

Crysis 3 slippes til konsoll og PC i februar 2013. Jeg gleder meg!

Hva synes du? Sikler du like mye som meg? Jeg gjør det i alle fall og kan nesten ikke tro det jeg ser her. Er Crysis 3 et spill du kommer til å spille?  

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top