Harry Potter Minecraft video fra Team ProPain!

 

Okei, det er mye man kan lage i det kreative spillet Minecraft. Jeg har sett sykt mye bra som er bygd i Minecraft og sist men ikke minst Minecraft er et spill som spilles av millioner av spillere den dag i dag. Spillet startet sine utrolige reise allerede i 2009. Det var ikke først i november 2011 at spillet offisielt fikk sin lansering. Siden da og frem til i dag er dette et av de mest populære spillene i verden. Det spilles av alle kjønn og aldre. Til og med har det kommet en skoleversjon av spillet som flittig brukes av elever verden rundt. Gjennom mitt foredrag Spill er sunt har jeg anbefalt spillet siden det ble offisielt lansert i 2011.

 

 

Team ProPain som du sikkert har lest om her hos meg er spesialister på Minecraft. De lager alt fra hyllester til artister med pixelarts til gedigne byggeprosjekter fra film, musikk og spillverden. Deres siste store prosjekt har nylig blitt publisert og som virkelig får meg til å måpe. For et byggverk! Team ProPain har nemlig bygd hele slottet i Harry Potter. Du kjenner deg fort igjen om du tar turen inn i videoen du finner her nedenfor. Alt er bygd ned til den minste detalj. Det er nesten ikke til å tro det er mulig. Rett og slett fantastisk bra lagd!

 

 

Team ProPain er også i gang med flere store prosjekter og disse vil du kunne sjekke ut her hos meg om litt. Det er snakk om prosjekter for en kommune i Sverige, til nok en hyllest av et band. Bare å stikke innom her så får du se hva denne fantastiske svenske gjengen lager i Minecraft. Gjerne klikk deg inn på deres Youtube-kanal og bli en følger!

 

Hva synes du? Etter å ha sett videoen, kjente du deg igjen i Harry Potter slottet? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top