Bli en SureFire Gamer?

 

Om ikke, så bør du tenke litt på å bli det. I dag hvor alt koster en buttload med penger, hvor ting blir bare dyrere og dyrere, ja så er det godt å vite at om du velger gamingprodukter fra SureFire så billige produkter med god kvalitet på kjøpet! Jeg har selv blitt imponert over kvalitet kontra prisen. Siden jeg ble aktiv gamer har jeg hatt tilgang til hundrevis av gamingprodukter fra forskjellige merker. Aldri før har jeg blitt bergtatt så enormt mye av et gamingmerke uten at det flår lommeboka mi. SureFire har klart det!

 

Selvsagt, de produktene jeg har spilt med og brukt opp igjennom årene har vært gode. De har gitt meg mange herlige timer med gamingunderholdning, men om man sammenligner pris kontra kvalitet så er SureFire noe helt for seg selv. 

 

 

Okei, nå er jeg vel kanskje ikke den rette til å pipe ut om dette. Er vel stengt tatt veldig innhabil i saken om gamingprodukter med tanke på at jeg er med på å bygge op SureFire i Norden og Europa. Om jeg ikke hadde vært det, så tror jeg bestemt at min mening om produktene hadde vært det samme og at det går an for produsenter å lage gode, billige og kvalitetssterke gamingprodukter. 

 

 

Om du er på utkikk etter å prøve ut SureFire, så får du nå kjøpt det på Teknikmagasinets butikker og via nettsiden. Fra neste helg og tre helger fremover skal jeg rundt på tre store Teknikmagasinet butikker og underholde med gaming. Det vil si, her blir det mulighet å teste ut SureFires produkter, vinne flotte premier samt se hvor stadig flere og flere velger nettopp SureFire som sitt gamingmerke. Først ut er Teknikmagasinets butikk i Norstan Göteborg den 18. februar. Deretter tar jeg turen ned til Oslo og Teknikmagasinets butikk i Byporten den 25. februar før jeg til sist stikker over til Stocholm og Teknikmagasinets butikk i Mall of Scandinavia den 4. mars. 

 

 

Om du vil komme bortom å si hei så hadde det vært supertrivelig. Kanskje får du opp øynene for SureFire? Ikke vet jeg, men trivelige hadde det vært om du tok turen innom våre gamingevents på Teknikmagasinet. 

 

Så igjen, er du en SureFire Gamer eller ønsker du å bli det?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top