Endelig! Et av mine favorittspill ute nå i ny drakt!

 

I 2002 ble et av mine favorittspill lansert og som virkelig tok meg med storm. Et av mine aller største favoritter når det kommer til spillselskaper er Blizzard og da tenker jeg du kanskje vet hvilket spill jeg har i fokus akkurat nå. Jepp, du tenker rett, Warcraft III: Reforged er ute og kan lastes ned via Battlenet. I 2002 fikk PCen min virkelig kjørt seg. Hver eneste fristund ble brukt til Warcraft III. Et spill som har brent seg godt fast i minnet mitt og det blir det værende til den dagen jeg parkerer tøfla. 

 

 

Det unike med denne nye versjonen av dette klassiske spillet er en selvsagt single og multiplayerspilling. Sist men ikke minst så inkluderer Forged-utgaven tilleggspakken Frozen Throne noe som gir deg hele 62 oppdrag og bryne deg på. Om du tror skrytet av spillet er ferdig så tar du feil. For med alle disse brettene vil du kunne oppleve over 40 timer med spilletid. Er ikke det bra så vet ikke jeg. 

 

 

Det beste med Warcraft III: Reforged er at spillet har blitt enda bedre enn originalen og hva mer enn det kan man ønske seg. Nå har du sikkert en anelse over hva jeg kommer til å sitte med i tiden fremover. Warcraft III: Reforged it is! 

 

 

Kommer du til å bli sittende med Warcraft III: Reforged tiden fremover? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top