Hvem er Connor?

Endelig får jeg vite litt om bakgrunnshistorien til hovedpersonen Connor i det kommende og gud så etterlengtede Assassin’s Creed III. Som jeg skrev i den forrige bloggen, så er det flere spill som sørger for våte drømmer og Assassin’s Creed III er en av disse spillene. Ikke bare fordi at det er et AC-spill, men for at dette spillet utfolder seg fra den amerikanske borgerkrigen. En krig som jeg synes er spennende og som vi altså får oppleve litt hvordan var med dette spillet. Ubisoft har gjort en formidabel innsats med spillet ut i fra det vi hittil har sett og det med en helt ny grafikkmotor. Ikke å vente at siklet renner i strie strømmer når man ser på detaljgraden i spillet.

Her beskrivelsen av klippet;
In this Assassin’s Creed III Connor Story Trailer, get a glimpse into our hero’s tale and discover the events that instigated the creation of a master assassin and the eventual birth of a new nation. Get a deeper dive into Connor’s background, motivations and storyline, and learn how this all-new hero ushers in an entirely new chapter in the Assassin’s unforgettable saga! 

Assassin’s Creed III slippes til konsoll den 31. oktober og 23. november til PC. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Her er altså historien om Connor… 

Ser du like mye frem til dette spillet som meg og hva gleder du deg mest til? 


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top