Bonderomantikk i digital form…

Elsker du å jobbe på gårdsbruk, men har ikke råd til å kjøpe deg et? Da får du i alle fall snart muligheten til litt “bonderomantikk” i digital form med det kommende Farming Simulator 15. Selv har jeg spilt denne serien en god del og liker godt det å kunne ta på meg mine digitale støvler, hoppe opp i min digitale traktor og kjøre ut på min digitale åker med plogen hengende bak. Her gjelder det ikke å ligge på latsiden. Det er en stor åker som skal pløyes og det tar tid. Så når pløyingen er gjort, så må det finharves og til slutt såes frø for korn. Ikke noe er så herlig å se at den jobben du gjør med jorda fører til klingende mynt i kassa. 

Spillserien har blitt veldig populær med årenes løp og samlet millionvis av hobbybønder fremfor sine skjermer. Skjønner godt hvorfor spillserien er så populær som den er. For det første er grafikken på selve gårdsutstyret veldig så bra. For det andre så må du passe på at du tjener penger på det du driver med. For det tredje så lages det mods fra andre fans rundt omkring verden og disse deles på diverse fora som igjen holder liv i spillene. For det fjerde er det et simulasjonspill og for det femte så er målet å slå vennene mine med mest penger og flest traktorer med utstyr. 

er det kun to dager til spillet lanseres til PC og med det kommer et slippklipp fra spillet som ser mer spennende ut enn noen gang. Føler det kribler litt i hobbybonden i meg og gleder meg til å ta fatt på mange arbeidsoppgaver ute på åkeren. 

Spill er sunt anbefaler Farming Simulator som et spill for alle aldre!

#farmingsimulator15 #panvision #focushome #giants #pc #gamer #pcgaming #pcgamer #intel #gigabyte #kingston #benq #coolermaster #gaming #farmer #launchtrailer #spill #game #simulation #simulator #simulasjon #gårdsliv #bonderomantikk 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top