Endelig litt mer å glede seg til…



Så
er E3 messen i gang og undertegnede sitter klistret til skjermen og følger med. Microsoft hadde en seanse tidligere i kveld og presenterte masse nytt og stilig. Nå er det Electronic Arts som har tatt over styringen og som følges av millioner av spillere verden rundt. Jeg sitter og ser og sikler mer enn noen gang over spill som jeg gleder meg stort til. Det er et spill som jeg virkelig venter utrolig på er Battlefield 4. I kveld ble nemlig et helt nytt klipp presentert og jeg har sett klippet mange ganger allerede. 



Klippet
har fått tittelen “Angry Sea” og tar oss med til et hangarskip som går i oppløsning. Rått og brutalt er det og kan ikke tro det jeg ser. Herlig grafikk, fet action og massevis av eksplosjoner fyller skjermen min. Ikke noe annet enn å glede seg stort til Battlefield 4 kommer ut for salg i 31. oktober i år

Om du forresten går glipp av noe fra E3, så vil jeg anbefale deg å sjekke ut Gamereactor som holder deg oppdatert på alt som skjer på messegulvet og litt til…

E3 PÅ GAMEREACTOR!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top