Ace Combat 7: Skies Unknown ser bra ut eller hva?


 

For å være helt ærlig så ser Ace Combat 7: Skies Unknown fantastisk ut både når det kommer til grafikk, historie og sist men ikke minst hvordan dette er sydd sammen med masse action. Spillet ble lansert den 18. januar og da til Xbox One, Playstation 4 og PC. Selv har jeg fulgt litt med på utviklingen og sett en del videoer fra spillet. 
 

Nylig ble en video som omhandler utviklingen av spillet lagt ut på youtube og da måtte jeg selvsagt også få med meg denne. Som mange av dere vet så liker jeg best og spille spill på PC, men inn i mellom får også konsollene mine kjørt seg (Xbox One, Nintendo Zwitch, 3DS XL, Playstation Vita) og er det spill som virkelig passer så er det blant annet Ace Combat-serien. For med gamepaden har man full kontroll og det må man ha i slike spill som dette. 

 

Om du vil spille Ace Combat 7: Skies Unknown på PC må du sjekke om maskinen din takler spillet og her specsene for spillet; 
 

Ace Combat 7: Skies Unknown Minimum System Requirements
CPU: Intel Core Intel Core i3-7100, or equivalent
GPU: NVIDIA GeForce GTX 1050 (Legacy GPU: GeForce GTX 750 Ti, or equivalent)
RAM: 4GB
OS: Windows 7, Windows 8.1 or Windows 10 (64-bit versions)
HDD: 60GB free space
DirectX: Version 11

 

Ace Combat 7: Skies Unknown Recommended System Requirements
CPU: Intel Core i5-7500, or equivalent
GPU: GeForce GTX 1060 3GB, or equivalent, or higher
RAM: 8GB
OS: Windows 7, Windows 8.1 or Windows 10 (64-bit versions)
HDD: 60GB free space
DirectX: Version 11

 


 

Om du synes dette ser spennende ut så anbefaler jeg deg å sjekke ut nettsiden til Ace Combat 7: Skies Unknown. 
 

Liker du slike spill og hva synes du er best med dem? Har du spilt noen av Ace Combat-spillene før? 
 

QtvB0Y4CzO8
 

#acecombat7 #spill #gamer #gaming #games #game #spilling #ps4 #xboxone #pc #video #namcobandai 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top