Skaff deg spillperlen Gone Home helt gratis akkurat nå


 

Først skrev jeg i et tidligere blogginnlegg om at klassiske rallyspillet DiRT 3 var gratis å laste ned gjennom Humble Bundle. Nå har søren meg indieutvikleren The Fullbright Company bak spillperlen Gone Home lagt ut spillet gratis for nedlastning. Spillet vakte store overskrifter for sin stemning, for sin historie og fikk meget gode kritikker verden rundt av spillpressen da det ble lansert august 2013. 
 

har du altså muligheten til å slå kloa i denne perlen av et spill og det helt gratis, men om du føler deg snill kan du også betale det du føler spillet er verdt. Det vil si, gjennom disse dager nå frem mot mandagen vil alle penger som kommer inn av “salget” av spillet gå regelrett til organisasjonen Lambda Legal. Derfor har du også et valg om å du føler det er viktig å støtte opp om organisasjonen, men du kan også laste ned spillet gratis om du føler for det. 
 


 

Det var under en tweet at godeste og grunnleggeren av spillutvikleren skrev “For people that need something about hope and love right now: We’ve made @GoneHomeGame free this weekend on @itchio.” 
 

Et veldig bra tiltak som jeg mener selvsagt bør spres utover det hele og hvor du nå har muligheten til å skaffe deg litt av en perle og sist men ikke minst har muligheten til å støtte et meget godt tiltak i samme slengen. 
 


 

Indieutvikleren The Fullbright Company er også i gang med et annet spennende prosjekt som har fått tittelen Tacoma og som etter planen skal lanseres i løpet av 2017. Det knytter seg store forventninger til dette spillet med Gone Home som ble et godt spill. Jeg gleder meg til å se og høre mer om Tacoma. 
 

Visste du at flere skoler rundt omkring i landet faktisk bruker spillet i undervisningen nettopp på bakgrunn av hvordan spillet er bygd opp og hvordan du må følge “spor” i historien? Om jeg var lærer så ville jeg har brukt spillet f.eks. i engelskundervisningen. Perfekt og bra spillet til det faget. 
 


 

Bare på en liten stund har flere og flere spill, det meget gode spill vært gratis i en periode. Dette er veldig gode tiltak synes jeg selv som gamer med at spillutviklere og spillselskaper gir bort sine spill. Tusen hjertelig takk!
 

Har du lastet ned spill som har vært gratis den siste tiden?
 

x5KJzLsyfBI

#gonehome #thefullbrightcompany #gratis #spill #gamer 3gaming #games #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Skaff deg spillperlen Gone Home helt gratis akkurat nå

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top