Mass Effect Andromeda kan bli neste års store spill


 

Våren 2017, det vil si innen 31. mars vil Mass Effect Andromeda lanseres. Er det et spill jeg virkelig gleder meg til så er det dette spillet. Mass Effect-serien har vært en stor opptur selv om Mass Effect 3 fikk mye pepper for slutten (noe som ble rettet på etter hvert). Jeg syntes ikke slutten i spillet var så ille, men husker godt at utvikleren Bioware fikk en del groteske trusler mot seg på grunn av slutten. Tenk å la seg påvirke så mye av et spill, men nok om det.
 


 

Neste år kommer altså et spill som en hel Mass Effect-verden venter på deriblant meg. Andromeda ser meget bra ut og jeg har lest side opp og side ned i tillegg til sett alle trailere fra spillet. Kan liksom ikke få nok om dette kommende og etterlengtede spillet. Nylig fikk vi servert en del ny info om spillet som lanseres til Playstation 4, Xbox One og PC.
 


 

Den største nyheten som jeg fanger opp i forhold til de andre spillene er at man her kan velge mellom ulike ferdigheter uavhengig av hverandre. Dette gjør at du virkelig kan skreddersy karakteren din skikkelig noe som gjør at du gjennom kampanjedelen kan konfigurere nær sagt den karakteren du vil og teste ut det du vil teste ut av ferdigheter. Er ikke dette gode nyheter så vet ikke jeg.
 


 

Om du virkelig vil vite mye mer om Mass Effect Andromeda så klikk deg inn på DENNE LINKEN. Der for du vite veldig mye om spillet, men vær litt obs på spoilers. Bryr du deg ikke om det så er det bare å klikke seg inn og lese alt det som kommer med i spillet og her er det mye å glede seg til.
 


 

Bioware er mestere på å utvikle spill og slik det ser ut nå så kan like gjerne Mass Effect Andromeda gå å bli neste år spill, i alle fall i mine øyne. Jeg gleder meg stort til våren neste år og se hva Bioware kommer med.
 

Er du en av de som gleder seg stort til Mass Effect Andromeda? 
 

pyZw_oqk7Q8

 

#bioware #masseffectandromeda #electronicarts #ea #spill #gamer #gaming #game #games

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top