Verdens største lekeplass

World’s greatest playground høres veldig spennende ut for mine ører. Skal ærlig innrømme at jeg gleder meg stort til denne lekeplassen. Det kommer til å bli helrått. Spesielt når denne lekeplassen dekker hele USA, da kan det ikke bli annet enn bra. I dag og frem til fredag går andre runde med beta test av racingspillet The Crew av stabelen. Var med i første beta test runde og kan først som sist si at spillet har utrolig til potensiale og kan bli et populært spill på mange måter. 

Variert innhold i spillet sørger for at du kommer til å holde deg okkupert med The Crew i lang, lang tid. Jeg vet jeg kommer til å bli sittende og det time etter time. Oppdage nye områder, søke etter bildeler, konkurrere mot mine venner, oppgradere bilene mine og besøke kjente byer i USA. Tenk, alt dette er mulig i The Crew. Spesielt modifiseringene av bilene var stilig og minnet meg en god del på klassikerspillene Need for Speed Underground 1 og 2. Spill som fikk en hel gamerverden til å gå amok med modifiseringen. 

I dag starter altså runde nummer to med beta test og jeg har for lengst startet nedtellingen. Det skal igjen bli herlig å kunne cruise rundt omkring USA og nyte det landet har å by på av kjente landemerker, stilige omgivelser og spennende løp. The Crew – here I come! 

Spillet lanseres blant annet til PC den 11. november. 

Spill er sunt anbefaler The Crew!

Hva synes du? Ser bilspillet bra ut?

#thecrew #ubisoft #racinggame #racing #bilspill #bilsport #mmo #gamer #gamerdude #gaming #norwegiangamer #pcgamer #intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #creative #betatest #beta #ilovegaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Verdens største lekeplass

  1. Når vi er inne på temaet bilspill, lurte jeg på om du vet om det kommer noe WRC 5? har jo kommet et nytt WRC spill i 4 år nå , men har ikke hørt noe om nummer 5

  2. Jesper: Skal jeg være helt ærlig, så skulle det forundre meg om det ikke gjør det. Selv håper jeg på det og liker godt WRC-spillene.

    Bare følg med bloggen, så skal jeg selvsagt blogge om det skjer 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top