Nytt “Demolition Derby” på tur?

Har du hørt om utvikleren Bugbear Entertainment? Ikke? Det har nemlig jeg. Denne utvikler stod bak en bilspillserie som høstet mange gode kritikker og ble fort en yndling blant spillere. Selv digget jeg bilspillserien hvor målet var å knuse motstandernes biler til spiker. Smadre alt som kom i veien. Oppskriften ser igjen ut til å dukke opp og hvor den finske utvikleren Bugbear Entertainment er i gang med et nytt bilspill som “foreløpig” går under tittelen “Next Car Game”. Faktisk minner det første filmklippet en god del på Codemasters Dirt Showdown hvor man blant annet på arenaer prøvde å knuse de andre motstanderne til småbiter.

Her er i alle fall klippet og nå er jeg spent på når spillet kommer og til hvilke formater.

Liker du slike bilspill og husker du Demolition Derby?  


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top