Null rus – bare brus og datamus

Dette er overskriften til en artikkel journalist Terje Solberg har skrevet i papirutgaven av lørdagens Trønder-Avisa i tillegg til at artikkelen ble lagt opp på nettsiden til T-A.no. I vinterferien forrige uke arrangerte BondeLAN et meget populært dataparty hvor deltakere fra hele landet samlet seg på Snåsa. Selv var jeg med om kveldene og kjørte konkurranser og snakket med deltakere. Det var stor stemning, mange fete premier ble delt ut og sist men ikke minst, 34 000 blanke norske kroner fikk nye eiere. 

Jeg fikk gjøre noe av det jeg synes er best, nemlig å arrangere konkurranser. Dette er noe jeg liker godt og spesielt å dele ut premier til vinnerne er noe av det artigste jeg vet. Det var fullt hus allerede fra første kveld og nesten ikke en plass å oppdrive. To uker etter at plassbestillingen ble lagt ut, var det fullt og det sier litt over hvilken popularitet BondeLAN har. Moro er det og i løpet av den nærmeste tiden vil jeg presentere noen bilder jeg har tatt og kanskje også legge opp noen youtube-klipp fra LAN-et slik at dere andre for se.

Her kan dere lese artikkelen fra T-A.no

Var du på BondeLAN og synes du LAN er moro å delta på? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Null rus – bare brus og datamus

  1. Du får annonsere litt før her så kan gutta her i bygda få det med seg kanskje de tar en tur til snåsa neste år he he 🙂 Har aldri vært på lan selv men store sønnen i huset reiser og er med å arrangere i fredrikstad 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top