Battle Royale med 72 spillere i Forza Horizon 4

 

Det er ikke bare skytespillene som får Battle Royale modus. Tro det eller ei kommer nå denne modusen til det meget populære bilspillet Forza Horizon 4. Er det et bilspill jeg liker svært godt så er det nettopp dette. Makan til variasjon skal man lete lenge etter. Jeg er imponert over hva man har fått til med denne bilspillserien og nå kommer en modus som virkelig kan få oss enda mer spikret til skjermen. Her blir det snakk om villmannkjøring over en lav sko. 

 

 

Det beste av alt med denne tilleggsdelen som har fått tittelen “The Elimantor”, det er gratis og koster ikke en krone. Det får man si var en skikkelig førjulsgave fra gjengen bak Forza Horizon 4 og Microsoft. 

 

 

Slik ser det ut. Noen andre som kommer til å gi jernet i denne modusen? 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top