Mitt nye bekjentskap!

Det er ikke hver dag man får en ny mobil og da må man selvsagt gjøre no mer ut av det. Selv har jeg fra før av en LG Optimus 3D og som jeg har hatt i over to år nå. Den nye mobilen som jeg nå har fått tak i er ikke den nyeste Windows mobilen til Nokia, men den nest nyeste.Nokia Lumia 900 er den jeg nå i tiden fremover kommer til å bruke. Har aldri hatt Windows mobile før så skal ærlig innrømme at det var diverse ting å sette seg inn i. Spesielt menyopplegget var totalt annerledes enn det jeg har vært vant med, men etter en dags bruk lærte jeg meg den å kjenne.

En annen snedig ting med mobilen var at jeg kunne logge med på Xbox Live-kontoen min via den og den delen fungerte tipp topp. Det andre som jeg faktisk er avhengig av er spill på mobilen og etter å ha gått inn på “butikken” hvor appene lå, fant jeg masse spennende som jeg lastet ned. For jeg hadde tenkt å bruke denne mobilen på foredragene “Spill er sunt” i tiden fremover slik at andre får lov til å prøve den og sist men ikke minst spille på den. For det finnes faktisk mange gode spill til Lumia 900 og som passer alle aldre. Selv har jeg en forkjærlighet til Angry Birds og spiller når jeg kjeder meg, venter på noe eller bare for å knuse mine venner i den høyeste poengscoren. 

Nokia Lumia 900 er en kjapp mobil og har mange snedige løsninger som jeg liker godt. Den har også et rimelig bra kamera (8MP) og bedre kvalitet enn det min gamle LG Optimus 3D hadde. Så det har blitt tatt en del bilder og filmet litt i det siste. Så nå har jeg hatt den i litt under en uke og jeg har gjort meg godt kjent med Lumia 900. Spilt en god del og holdt meg oppdatert på ting og tang som skjer på diverse sosiale medier. Designet liker jeg også godt og har en skjerm på 4.3″ og som presenterer godt det som skjer på skjermen. Jeg har også lagt inn på en del musikk og til MP3-avspiller fungerer den meget bra. 

Om du er på utkikk etter en ny mobil, så kan Lumia 900 være noe for deg eller hva med Lumia 920 som er storebror til den jeg har fått tak i. 

Kommer du på foredraget “Spill er sunt” så kan du få prøve mobilen og se hva den duger til.

Hvilken mobil har du og hva er den beste mobilen du har hatt hittil? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Mitt nye bekjentskap!

  1. Nei, hehe, det er nettopp det jeg ikke har 🙂 Men jeg har skjønt det slik at den liksom skal være det beste på markedet men jeg vet ikke nå helt 🙂

  2. sandra kristin: Selvsagt er det smak og behag når det kommer til mobiler. Selv er jeg veldig åpen til alle merker og fasonger, så fremt mobilen takler det jeg skal bruke den til. Samsung-mobiler har jo på seg å være bra de også da, men nå kan jeg ikke annet enn å si at denne her er veldig bra 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top