Populært med SureFire på Jotunheimen E-sport!

 

Noe av det beste jeg vet er å arrangere events av forskjellige slag. Å se noen vinne i konkurranser eller har vært så heldig å fått noe i en giveaway, er noe av det beste som finnes i verden. Den gleden som en da opplever er stort. Dette er også noe av drivkraften til at man arrangerer diverse events. Nå som gamingmerket SureFire er i fokus for meg, ja så blir det mye SureFire. 

 

 

Sist lørdag var jeg og min gode venn Kristian Heim Lien på farten i lokalene hos Jotunheimen E-sport. Her hadde jeg med meg premier fra SureFire som kunne vinnes i diverse konkurranser. Her ble det blant annet konkurrert i det underholdende spillet Fall Guys som virkelig slo godt an. Her var både ung som gammel med og spilte hvor det ble noen skikkelig kamper om å komme først i mål. 

 

 

Jotunheimen E-sport er en perfekt arena for nettopp å arrangere gamingevents og noe jeg kommer til å gjøre flere ganger. Da ble jeg og Alex som driver Jotunheimen E-sport, enige å reklamere i skikkelig god tid før et evt. arrangement. Uansett, det ble populært og det varmer skikkelig mye. 

 

En stor takk til Kristian Heim Lein og sist men ikke minst Alex hos Jotunheimen E-sport for at vi fikk lov til å underholde. I løpet av kvelden fikk SureFire-produktene jeg hadde tatt med nye lykkelige eiere. 

 

Om du vil vite mer om aktivitene til SureFire så må du holde øye med her. En rekke store og små arrangementer kommer til å bli arrangert i august.

 

Stay tuned!

 

Be on Fire

with

SureFire! 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top