KONKURRANSE! Vinn fett headset til alle anledninger fra Koss!

Reklame | Koss

 

Da er det på tide med en ny konkurranse her på bloggen min. Denne gangen er det litt av en premie en kan vinne og noe som kan passe alle enhver om du snakker i chatteprogram, snakker i mobilen eller nettbrettet, spiller spill, hører på musikk eller rett og slett vil se film. Dette fete headsetet passer til alle anledninger uansett hva det er du skal gjøre.

 

Koss har opp igjennom årene produsert en rekke headsets og det med meget god kvalitet og derfor er det en stor glede å kunne presentere en slik fet premie som du nå kan vinne her på bloggen min. Koss headset GMR 545 AIR USB Over-Ear Mic Remote svart er premien og som skrevet ovenfor passer til alle anledninger. Jeg har tidligere testet ut Koss GMR 540 ISO USB og selvsagt kunne jeg ikke annet enn å anbefale headsetet som virkelig ga en knakende godt lydbilde spesielt når jeg koste meg med gaming av spill som Battlefield V, Cities Skylines, Forza Horizon 3 eller Pinball FX3. Helt fantastisk headset som anbefales.

 

Hodetelefon GMR545 AIR USB Over-Ear Mic Svart:
Open-Back design for ekspansiv åpen lyd
Tilpasset akustikk for imponerende 3D-lyd
Lett design for lange spillinger
To alternative kabler: Gaming Bom-Mic + Hodetelefon med In-line Mic
Robust design og konstruksjon

 

Koss GMR-545-AIR USB-hodetelefon med Open-Back-design er spesialdesignet og laget for å skape et realistisk miljø for ekspansive spillopplevelser. GMR-545-AIR USB Gaming-hodetelefonene leverer en åpen, omfattende 3D-lyd for fengende spillopplevelser, med nye tilpassede innstilt elementer og åpent design. En ultralett design med et helt nytt tilpasset hodebånd gjør at GMR-545-AIR USB kan brukes i timevis med spill og lytting. Over Ear designet har den ikoniske Koss “D-Profile” ørehetten som etterligner ørets form for å skape perfekt tetning og varig komfort. GMR-545-AIR USB har også en avtagbar ledningsdesign og er utstyrt med to ledninger: en 2,4m forlengelseskabel med en bommikrofon (med vanlig USB-kontakt) og en 1,2m standard 3,5 mm hodetelefonkabel med Koss 1 – touch mikrofonen.

 

Nå kan du altså vinne Koss headset GMR 545 AIR USB Over-Ear Mic Remote svart og alt du skal gjøre for å være med i trekningen er å skrive “KOSS ER BRA” i kommentarfeltet. Om du vil vite mer om denne fete premien så gå inn på nettsiden til Koss

 

Konkurransen varer til og med 8. juni. 

 

Lykke til!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

99 thoughts on “KONKURRANSE! Vinn fett headset til alle anledninger fra Koss!

    1. Gratulerer så utrolig mye som vinner av dette headsetet Jørn!

      Hva er adressen din og telefonnummeret ditt. Får du til å sende det på PM til meg på facebook?

      Så skal jeg sørge for at premien dukker opp i posten til deg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top