Pokémon byttekort: Sun & Moon – Unbroken Bonds Expansion tilgjengelige nå

 

Da jeg var liten (og det er en god del år siden) var byttekort i forskjellige varianter veldig populære. Spesielt fotballkort var veldig populære og hvor jeg selv hadde samlemani. Alt i fra ukepenger til penger jeg tjente på småjobber ble brukt på samlekort av forskjellige typer. Vi hadde det veldig moro og kjempet “kamper” med kortene samt byttet om vi hadde flere av samme kort. Nå i dag er det fortsatt populært med forskjellige typer kort og en av samleseriene som fortsatt holder koken er byttekort fra Pokémon-universet. 

 

Nå er nye byttekort fra Pokémon:  Sun & Moon – Unbroken Bonds Expansion tilgjengelige og som kan samles på. Kortene er tilgjengelige i boosterpakker, temadekk og spesielle samlinger. Sun & Moon-Unbroken Bonds fremhever kraften i å samarbeide ved å legge til syv nye TAG TEAM Pokémon-GX-kort. Disse har Pokémon-kampteam som Lucario & Melmetal-GX, Marshadow & Machamp-GX, Reshiram & Charizard-GX, Gardevoir & Sylveon-GX med flere. 

 

 

Utvidelsen inkluderer:
• Syv nye TAG TEAM Pokémon-GX
• Syv Pokémon-GX
• Mer enn 25 Trainer-kort og et nytt spesielt energikort

 

Sun & Moon-Unbroken Bond-utvidelsen støttes i Pokémon TCG Card Dex-appen, som gir en enkel måte å digitalisere på og oppdage kort fra Pokémon TCG: Sun & Moon Serien. Med andre ord, det er mer spennende å samle på.

 

 

Ønsker du mer info om Pokémon TCG så klikk deg inn på nettsiden til kortsamlingen

 

Samler du på slike kort og hva samler du på?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top