Veldig gode nyheter!

Så var katten ut av sekken og det ved hjelp av en årsrapport fra selveste Activision Blizzard. For om man leser rapporten deres grundig, så oppdager man at det faktisk vil komme et nytt Call of Duty i løpet av året (eller skal vi si tradisjonen tro). Det som overrasker mer at det nye Call of Duty-spillet vil komme til Playstation 4 og den nye Xbox-en. Dette er virkelig spennenden yheter og som igjen vil si at begge disse konsollene vil dukket opp før året er omme. 

20. februar holder Sony en konferanse og der tipper jeg vi vil få høre alt om den kommende konsollen og på årets E3-messe vil man kunne få sett hva konsollen er god for. I fjor ville jeg ha tippet at Playstation 4 ville dukke opp enten i slutten av dette året eller begynnelsen av neste, men nå ser det altså ut som av konsollen dukker opp før jul. 

Les mer om dette på Gamereactor.no

Flere som gleder seg til å høre mer om Playstation 4? Hvilken konsoll tror du kommer til å friste mest, Playstation 4 eller den neste Xbox-en? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Veldig gode nyheter!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top