Mørket nærmer seg!

Metro: Last Light er det et spill som heter og som er under utvikling hos 4A Games. Jeg har sett alt av filmklipp og alt av skjermbilder fra spillet og gleder meg bare mer og mer til spillet kommer. Har alltid hatt sansen for slike mørke, skumle spill og etter å ha sett dette siste filmklippet fra spillet, så får chills nedover ryggen med tanke på hva jeg har i vente her. Som du sikkert også skjønner er det snakk om et FPS-spill (first person shooter) og det gjelder å overleve på best mulig måte. Brent av skyldfølelse og drevet av håp er det jeg som sitter på nøkkelen til at jorden skal overleve – det siste lyset i vår mørkeste tid har kommet. 

22. mars kommer spillet og det er ikke annet enn å stålsette seg for et spill som kommer til å kreve psykisk styrke, for jeg er bra sikker på at jeg kommer til å sette mange avtrykk i taket etter å ha blitt skremt…

Les mer om spillet på Gamereactor.no

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top