I morgen skjer det!



I
morgen kommer et av årets store spill som jeg for lengst har siktet meg inn på. Et spill som allerede har fått full score i verdens spillpresse, deriblant Gamereactor med karakteren 10/10. Da er det kanskje ikke så merkelig at jeg også gleder meg noe utrolig til spillet dukker opp. Spillet er selvsagt Bioshock Infinite og som kommer ut for salg i morgen, tirsdag. Tipper mange kommer til å bruke påsken til å spille. Selvsagt kommer jeg også til å gjøre det de stundene jeg har mulighet, men skal også bruke mye tid på familien som seg hør og bør. Så nå er det altså snakk om timer til vi får muligheten til å slå kloa i et nytt Bioshock-spill og en hel gamingverden holder pusten. 

Nedtellingen nærmer seg slutten og om ikke lenge får vi oppleve Colombia på nært hold og byen som befinner seg langt, langt oppe i skyene. Jeg gleder meg.

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Gleder du deg til Bioshock Infinite? 


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top