Ikke kom og si at dette ikke gir deg gåsehud!

Vet ikke hvor mange ganger jeg fikk gåsehud gjennom denne traileren nedenfor, men det var mange. Det føltes ut som om jeg “frøs” ihjel. DICE og Electronic Arts har benyttet seg av E3-messen å presentere en gameplay-trailere fra flerspillerdelen i det kommende Star Wars: Battlefront. Grafikken, stemningen, animasjonene, detaljene, eller rettere sagt, alt ser så innmari bra ut. Gamerhjertet mitt gjør supersoniske hopp når jeg ser denne traileren og kan ikke tro at dette spillet dukker opp 21. november i år.

Jeg gleder meg sykt mye til selv å kunne trå inn i rollene som en av karakterene fra Star Wars universet og bekjempe Walkers, X-Wings og hele sullamitten i spillet. Det skal bli så rått. “Dessverre” blir det ikke noen singleplayerdel, men DICE lover co-op brett samt massive og innholdsrike flerspillerbrett. Lover godt.

Her er traileren som ble presentert på årets E3-messe. Hva synes du? 

#starwarsbattlefront #starwars #dice #electronicarts #ea #pcgamer #pcgaming #pc #gaming #gamer #lovegaming #e3 #spill #game #videogame #sponsoredby #intel #kingston #hyperx #gigabyte #benq #coolermaster 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Ikke kom og si at dette ikke gir deg gåsehud!

  1. Gåsehud? Gåsehud!? Skulle tro en så spillkjenner som deg skulle vite bedre enn å la seg imponere av spill fra drittselskapet EA. Eller liker du alt faenskapet de alltid skaper med sine spill?
    Hilsen Star Wars fan.

  2. Anonym: Hehe, EA har mange gode titler på sin merittliste og som underholder oss gamere år etter år. Spørsmålet mitt er hvorfor du er så i mot EA? Et annet spørsmål, hvorfor havner mange av EA spill høyt oppe på salgslistene? Er det andre spillselskaper som handler på samme premisser som EA? Tror nok bare det er du som har fått på deg skyggelappene og ikke ser på spill med åpne øyne som jeg blant annet gjør 😉 Smaken er som baken 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top