Oh my god… Mass Effect Andromeda!

E3 er og blir den beste spillmessen på jord. Under presentasjonen av kommende spill fra Electronic Arts, fikk vi vite at et nytt Mass Effect-spill er under utvikling hos mesterne i Bioware. Undertittelen til spiller er Andromeda og her får vi muligheten til å utforske en ny galakse. Traileren til spillet gir meg nok en gang gåsehud. Pelsen står til alle retninger og gamerhjertet mitt får nok en gang pumpet godt. 

Dessverre må vi vente en god stund til spillet lanseres. Det vil si, neste år rundt juletider. Før den tid, så håper jeg Bioware og Electronic Arts kommer med mange fete trailere som viser oss hva vi har i vente. 

Er du fan av Mass Effect-spillene og hvilket av spillene synes du er best? 

#masseffect #masseffectandromeda #bioware #ea #electronicarts #rpg #action #adventure #pcgamer #pcgaming #gamer #gaming #lovegaming #spill #videogame #pc #sponsoredby #intel #kingston #hyperx #gigabyte #benq #coolermaster 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Oh my god… Mass Effect Andromeda!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top