Crash Team Racing Nitro Fueled lanseres om ikke lenge!

 

Et av årets store spill som jeg virkelig gleder meg til er uten tvil Crash Team Racing Nitro Fueled. Den 21. juni er det klart for å kjøre så busta fyker og det med kjente karakterer fra Crash Bandiccot-universet. Under årets E3-messe annonserte Activision Blizzard at den 3. juli vil det bli arrangert Grand Prix. Dette innebærer nye baner for alle spillere, nye opplåsbare karakterer, kjøretøy og nye ting du kan pynte opp med på kjøretøyet. 

 

Alt sammen kommer kommer med i den første tilleggspakken og tro det eller ei, den er gratis. Ikke annet enn å glede seg stort til dette. 

 

 

Her er litt mer info om dette:
Today, in a first-look of CTR TV, hosts Chick and Stew revealed all the fun awaiting players in the Grand Prix. They also revealed that fans will get a brand-new track with each Grand Prix. The first track is called Twilight Tour, which takes players on an epic journey by day and night through the middle east. That’s not all, Chick and Stew also spilled the news that Tawna will in fact be coming to the CTR universe, as an earnable character in the first Grand Prix. There will be new items and characters dropped into the game’s Pit Stop rotation each Grand Prix, including members of the Nitro Squad in the first season (formerly known as the Trophy Girls). These racers come from regions around the world and are ready to represent their countries with speed and strength! Chick and Stew also let fans know about the content they can expect in the two following Grand Prix Seasons, including the most anticipated event of the century…Spyro’s induction to CTR!

 

 

Det jeg gleder meg mest til med dette spillet er å spille sammen med familien min. De elsker Mario Kart 8 Deluxe til Nintendo Switch og jeg vet ikke hvor mange timer vi har med spillet, men det er søren meg mange. Det unike med Crash Team Racing Nitro Fueled er at man kan spille opp til fire spillere samtidig på Nintendo Switch. Det gjør at alle i familien kan være med. Det gir knakende god familieunderholdning. 

 

Crash Team Racing Nitro Fueled lanseres til Playstation 4, Xbox One og Nintendo Switch den 21. juni.

 

Jeg gleder meg, gjør du?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top