Transport Fever 2 – Lag landskapet du ønsker

 

Et av spillene jeg gleder meg mest til i år er uten tvil Transport Fever 2. Det er utvikleren Urban Games og Good Shepard Entertainment som står bak denne oppfølgeren og etter å ha sett annonsevideoen og denne her så gleder jeg meg sykt mye til spillet lanseres i slutten av året. Detaljene Transport Fever 2 ser helt fantastiske ut og noe av det beste jeg har sett i lignende spill som dette. 

 

 

I denne videoen får vi presentert landskapseditoren og hvordan du kan lage ditt eget landskap. Her kan du enkelt velge miljøer, lage innsjøer, høye fjell, dype daler og hvor alt ligger til rette for det du ønsker å bryne deg på. Jo flere høydedrag og fjell, jo større utfordringer blir det for deg som spiller. Det den tyske gjengen er kjent for er uten tvil enkelheten i deres editorer og hvor enkelt du kan forandre på ting. Helt siden deres første spill Train Fever og frem nå mot Transport Fever 2 så har dem virkelig lagd seg i bresjen for å få til et godt spill som enkelt og greit inneholder mer av det gode. 

 

 

Her er videoen og så får du selv bestemme om dette er et spill du kommer til å sette kloa i når det lanseres til PC i slutten av året. Jeg kommer i alle fall til det og gleder meg som en liten unge som venter på julaften. 

 

Gleder du deg til dette spillet? Hva gleder du deg i så fall mest til? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top