Så søte de er…

 

Den 12. mai økte sammensetningen i familien vår med to nye medlemmer. Da fødte nemlig katta vår Pernille to nydelige og meget spesielle kattunger. Den ene er skipskatt (hannkatt) og den andre hunkatt. Begge kattene har en fargekombinasjon som jeg ikke har sett maken til og disse nøstene har nå blitt såpass store at det begynner å bli vigør i kattekassen hvor mor og kattunger ligger. Kan mer enn gjerne innrømme at det har blitt en del kosing og tiden fremover blir det garantert både kosing og leking.

 

 

Barna er i ekstase og er blitt veldig glad i kattungene. Vi voksne er også det og når anledningen byr seg så koses det massivt til morens inn i mellom frustrasjon. Nå er det snart tre uker siden de kom til verden og de er blitt en god del mer aktive noe jeg gleder meg litt til. Huset vi bor i kommer til å bli et eldorado for dem med tre etasjer å boltre seg i, men det skal også bli noe å holde styr på dem med det store område de kan bevege seg på.

 

Tenkte jeg måtte dele noen bilder jeg har tatt av barna og kattungene som forøvrig har fått navnet Lille Oskar og Lykke.

 

 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top